בוטלו תשלומי האזרחים עבור הזמנת שירותי כבאות והצלה

    אובדן ההכנסות לרשות הכבאות וההצלה כתוצאה מביטול תשלומי האזרחים מוערך בכ-20 מיליון שקלים וההחלטה טעונה את אישור משרד האוצר וועדת הפנים והגנת הסביבה
    שלום בידרמן No Comments on בוטלו תשלומי האזרחים עבור הזמנת שירותי כבאות והצלה

    כיום התשלום לאזרח עבור שירותי כבאות והצלה נע בין מאות לאלפי שקלים ותלוי במספר פרמטרים כגון מספר הכבאיות שהגיעו לזירה, המרחק של הבית שנשרף מתחנת הכיבוי, כמות המים ועוד

    אובדן ההכנסות לרשות הכבאות וההצלה כתוצאה מביטול תשלומי האזרחים מוערך בכ-20 מיליון שקלים וההחלטה טעונה את אישור משרד האוצר וועדת הפנים והגנת הסביבה
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, הנחה את מנכ"ל המשרד רותם פלג ואת נציב הכבאות וההצלה רב טפסר שחר איילון לפעול לביטול התשלום עבור שירותי הכבאות וההצלה אשר הוזמנו על ידי אזרחים.

    ביטול התשלום עבור שירותי כבאות והצלה נועד לתקן את המצב כיום, כאשר אזרח שמתקשר לשירותי הכבאות וההצלה ומדווח על שריפה, נאלץ לשלם את האגרה, גם אם הוא לא הבעלים של הנכס.

    הנחייתו של השר ארדן לבטל את אגרת התשלום לרשות הכבאות וההצלה מגיעה לאחר דיון בוועדה לפניות הציבור בראשות ח"כ הרב ישראל אייכלר אשר קיימה דיון בנושא התנהלות מכבי האש בגביית התשלומים בגין הזמנת שירותי כבאות והצלה לזולת. והיא תקל גם עם אזרחים שביתם נשרף ונגרם להם נזק כלכלי גדול – ואין באפשרותם לשלם את האגרה וכיום נאלצים גם לשאת בתשלום עבור שירות הכיבוי שהוזמן עבור ביתם.

    כיום התשלום לאזרח עבור שירותי כבאות והצלה נע בין מאות לאלפי שקלים ותלוי במספר פרמטרים כגון מספר הכבאיות שהגיעו לזירה, המרחק של הבית שנשרף מתחנת הכיבוי, כמות המים ועוד.

    אובדן ההכנסות לרשות הכבאות וההצלה כתוצאה מביטול תשלומי האזרחים מוערך בכ-20 מיליון שקלים וההחלטה טעונה את אישור משרד האוצר וועדת הפנים והגנת הסביבה.

    יו"ר הועדה לפניות הציבור ח"כ הרב ישראל אייכלר בירך את יוזמת השר לבט"פ לבטל אגרת שריפה. ביטול חיוב כזה יביא בוודאות להצלת חיים.

    בועדה לפניות הציבור מציינים, כי זו דוגמא נוספת לתועלת הנובעת מפניות פשוטות של אזרחים לועדה. יו"ר הועדה קורא לאזרחים להמשיך ולפנות לועדה לטובת הפרט והכלל.



    0 תגובות